Conferinta s-a terminat, s-a incheiat si proiectul cu George (ramane sa lucram si mai mult pe viitor, am avut impresia ca am strans si mai mult legaturile), iar in 4 ore plecam intr-o cursa nebuna spre Santorini in ciclade…Trenul de noapte spre Atena (sa vedem cine mai urla sau fumeaza si acum) ajunge la 6 dimineata, pana la 7 trebuie sa fim in Pireu pentru a ne imbarca pe Blue Star. Dupa vreo 8 ore se presupune ca ajungem si in Tira. Sper sa nu apara evenimente deosebite si sa nu pierdem si barca dupa ce am pierdut un avion in decembrie.
 
Am spus atatea despre conferinta si Salonic, insa am neglijat sa dau detalii despre locatia, Teglion pe numele ei, unde s-a desfasurat CAI 2009. Cladirea construita si donata de o familie localnica bogata este posesoarea unor colectii de picturi si vestimentatie destul de remarcabile (au si un Renoir printre altele), insa cel mai mult mi-a placut expozitia fotografica de la ultimul nivel. Femei simple din tot Balcaniul surprinse in ipostaze si locatii absonul normale si naturale: camarute stramte cu pereti decojiti din blocurile vechi comuniste, avand grija de copii, citind, etc. Am remarcat doua mamaite facand legaturi de ridichi si parand decupate din satele si pietele noastre publice (eticheta cu informatii mi-a confirmat asta). Daca sunteti curiosi sa vedeti ce este Teglionul puteti da un click aici. Cam atat am avut de imparasit pentru moment din Salonic (ati scapat pentru moment de posturi).