Maine ne facem bagajele si ne imbarcam, parasind Santorini pentru a merge in Atena de unde la 3 dimineata zburam spre Barcelona…pana atunci insa ne bucuram in continuare de soarele puternic care mi-a ars bucati aleatoare din corp (am un aer natural si foarte trendi, alternand bucati de piele de un rosu aprins, altele albe ca laptele, totul intr-o imbinare artistica moderna de invidiat) si de plajele colorate din Santorini.

 
Prin bunavointa prietenului Patrick (ce mica e lumea hattrick-ului) suntem cazati in Kamari la 100m de plaja neagra, la o aruncatura de bat de plaja alba (se merge cu barca, cea care doar da coltul muntelui ce se vede in lateral) si la vreo 30 de km de plaja rosie unde am fost ieri cu masina…Nici vorba de nisip, doar pietricele de culorile respective (negru, rosu, alb), dar un aer linistit si fermecator…eu unul nu am mai vazut asa ceva la mare…Apa e buna, foarte limpede, adinca (la vreo 3-4 metri de mal ma acopera cu mult) si ma simt ca intr-o piscina. Nu e nisip pe fund, doar o intindere imensa de piatra (nu bolovani, pur si simplu parca a pietruit sau a turnat astfalt cineva)…Maine sper sa fac un pic de snorkeling inainte de plecare (sunt tare curios de culorile de sub apa). Pot spune cu mana pe inima ca am vazut cele mai inedite plaje de pana acum, sunt curios unde mai exista in lume ceva asemanator…pe mine m-au fermecat.
 
PS: De abia astept sa pun poze ca sa va conving…si despre plaje si despre pietre si despre tot.