Salutare prieteni, pe fuga relatez in weblog ca sa ma mentin in contact cu voi (desi unii nu isi doresc); recunosc ca v-am neglijat, dar am motive intemeiate. Am ajuns cu bine in Tarragona dupa ce am schimbat destule mijloace de transport (barca, autobuz, avion, tren) si un total de 16 ore de calatorie. Nu am prea mult timp sa ma odihnesc si sa ma refac pentru ca azi a fost meciul de baschet saptamanal la care particip, este un termen limita in cateva zile pentru a trimite o lucrarica la un workshop (trebuie sa justific banii de Grecia), iar in cateva ore plec spre Fuenlabrada (despre care nu stiu nimic), langa Madrid. 
 
Maine si sambata are loc turneul final prin care se alege noua promovata la baschet, iar CBT e printre finaliste. Asa ca merg sa ii sustin pe baieti, sper sa nu fie tardiv si sa fim satisfacuti. Fiind voluntar si dirijand atat de bine traficul, beneficiez de transport, cazare de o noapte, mic dejun si bilete la meciuri, toate oferite gratuit…A inceput sa imi placa si mai mult, sper sa avem si mai multe activitati impreuna pe vara